Příkazy
1. Nastaveni domova
- /sethome – Nastaví místo, kde stojíte, jako Váš domov
- /home invite nick – Pozvete kamaráda k sobě domů
- /home – Portne vás domů
- /home private – Označí Váš domov, jako soukromý
- /home public – Veřejný domov, jiní hráči se na Váš domov mohou portnout
- /home uninvite – Vykopne hráče z vašeho domu
2. PM – Soukromé Zprávy
- /msg nick text – Zašlete soukromou zprávu hráči
- /mail send nick text – Odešlete E-mail hráči (pouze ve hře)
- /mail read – Zkontroluje příchozí E-mail (pouze ve hře)
- /mail clear – Smazání došlé pošty
3. Seznam hráčů online
- /who – Zobrazí seznam právě hrajících hráčů na serveru
- /list – Zobrazí seznam právě hrajících hráčů na serveru
- /online - Zobrazí seznam právě hrajících hráčů na serveru
- /playerlist - Zobrazí seznam právě hrajících hráčů na serveru
4. Teleporty
- /warp název – Portnutí na určitý warp
- /tpa nick-hráče – Portnutí na hráče
- /tpaccept – Přijmete hráčovu žádost o port na Vaši pozici
- /tpdeny – Odmítnete hráčovu žádost o port na Vaši pozici
5.Ochrana Domu vaše Residence
- /res ? – zobrazí help k residencím.
Vysvětlení tagů v příkazech:
<název_residence> | Je název residence kterou chcete editovat |
<jméno_hráče> | Je jméno(nick) hráče u kterého chcete v residenci upravovat práva |
<flag> | Je vlajka(povolení) které chcete použít v residenci |
<true/false/remove> | Tyhle tagy zapínají/vypínají/odebírají práva v residenci.FALSE=zakázáno, TRUE=povoleno. REMOVE = odebere vlajku z residence. |
Vysvětlení vlajek(flags) použitelných v residenci:. Co jsou to vlajky(flags)? Je to povolení k vykonávání různých činností v residenci Podtržené vlajky jsou použitelné pouze na residenci, ne na hráče.
<admin> | Povolí nebo zakáže hráči rozdělovat v residenci vlajky. True = povoleno, false = zakázánoMůže být použita pouze na hráče ne na residenci |
<animals> | Ovládání spawnování zvířat. True = povolí spawnování, false = zakáže spawnování. Zvířata zahrnují: Slepice, kráva, prase, ovce, vlk. |
<bucket> | Ovládání používání kbelíků. True = povolí použití, false = zakáže použití. |
<build > | Ovládání stavby (pokládání a rozbíjení bloků). True = povolí stavění, false = zakáže stavění. |
<container> | Ovládání schopnosti přístupu s inventářem do: beden, dispenserů, pecí.True = povolí přístup, false = zakáže přístup (je potřeba povolit přístup také v pluginu /lwc. |
<creeper> | Ovládá exploze creeperů. True = creeper vybouchne a poškodí jak hráče,tak bloky, false = creeper nezpůsobí žádné škody jak hráči tak blokům. Neslouží k zakázání spawnování creeperů. |
<damage> | Ovládá všechna zranění hráčů v residenci. True = poškození je udělováno normálně, false = ochrání před veškerým zraněním Nezahrnuje zranění od bloků |
<destroy> | Ovládá schopnost rozbíjet bloky. True = povolí rozbíjení bloků, false = zakáže rozbíjení bloků. Má vyšší prioritu než vlajka „build“. |
<firespread> | Ovládá šíření ohně. True = povolí šíření ohně, false = zakáže šíření ohně. |
<flow> | Určuje za jsou nebo nejsou pvoleny vlastnosti kapalin. True = povoleno, false = zakázáno. Vyšší prioritu mají vlajky „waterflow“ a „lavaflow“. |
<healing> | Ovládá uzdravování hráčů v residenci. True = uzdravuje půl srdíčka za sekundu, false = klasické nastavení uzdravování na serveru. |
<ignite> | Ovládá zapalování. True = povolí zapálení, false = zakáže zapálení. |
<lavaflow> | Určuje zda láva poteče nebo ne. True = láva se normálně rozlévá, false = láva se nerozteče ze zdrojového bloku. Má vyšší prioritu než vlajka „flow“. |
<monsters> | Ovládá spawnování monster. True = povolí spawnování, false = zakáže spawnování. Monstra zahrnují: Creeper, Giant, Monster (lidský mob/Steve), Kostlivec, Pavouk, Zombie, Pigman, Jezdec na pavoukovi. |
<move> | Ovládá možnost pohybu po residenci. True = pohyb je povolen, false = zakáže vstup do residence. |
<piston> | Ovládá používání pístů(pistonů). True = pistony fungují normálně, false = pistony nefungují.Neovlivňuje pokládání a rozbíjení pistonů.. |
<place> | Ovládá pokládání bloků. True = povolí pokládání bloků, false = zakáže pokládání bloků. Má vyšší prioritu než vlajka „build“ |
<pvp> | Ovládá PVP. True = povolí PVP v residenci, false = hráči nemohou útočit naostatní hráče a ochočené vlky v residenci |
<subzone> | Ovládá vytváření subrzónu v residenci. True = povoleno, false = zakázáno. Pokud je použito na residenci, povolí/zakáže vytváření subzón v residenci. |
<tnt> | Ovládá exploze TNT. True = TNT vybuchne a poškodí jak hráče, tak bloky, false = TNT nezpůsobí poškození jak hráči, tak blokům. Neovlivňuje pokládání nebo rozbíjení TNT |
<tp> | Ovládá teleportaci v residenci. True = povolí teleportování do residence, false = zakáže teleportování do residenceMísto kde se po teleportaci hráč objeví je dáno příkazem /res tpset |
<use> | Ovládá schopnost použití/přístupu do objektů v residenci. True = normální nastavení serveru, false = zakáže používání/přístup. Objekty zahrnují: dveře, bedny, pece, dispensery, páky, tlačítka, tlakové spíací destičky atp.Má vyšší prioritu než vlajka „container“ |
<waterflow> | Ovládá tok vody v residenci. True = voda se roztéká normálně, false = voda se neroztéká ze zdrojového bloku.Má vyšší prioritu než vlajka „flow“ |
Upozornění: Některé vlajky nejsou na serverech povoleny nebo itemy týkající se určitých vlajek jsou zakázány. Proto Vám některé nebudou fungovat tzn. Není to BUG! Příkazy na označení území
- /res select [x] [y] [z] – vybere kvádrový prostor, který bude ochráněn. X Y a Z jsou !POLOVINY STRAN(poloměry)!, vaší residence. Příklad: Chci označit residenci velkou 10(strana) 30(výška) 10(strana)>>>zadám /res select 5 15 5 ( výsledná velikost bude 11 31 11 protože se započítává 2*poloměr+kostka, na které stojíte). Poloměry se počítají od pozice na, které se právě nacházíte(x y z !NEJSOU! čísla která vidíte po zmáčknutí F3)
K vybrání území na ochranu můžete tak použít dřevěnou sekeru a kliknout levým tlačítkem na začátek uhlopříčky a pravým na její konec. Když kliknete sekerkou 2x ve stejné rovině vyberete 2D plochu Když kliknete sekerkou 2x ale v různých výškách vyberete 3D prostor
- /res select expand [počet_kostek] – vybere vámi zadaný počet kostek, ve směru kterým se díváte
- /res select chunk – vybere na ochranu celý chunk
- /res select size – zobrazí velikost označeného území
- /res select vert – vaši plochu vybranou sekerkou ochrání od bedrocku po nebe
Příkazy na vytváření residence
- /res area [add/remove] <residence> [areaID] – přidá nebo odebere území do residence
- /res create [název_residence] – vytvoří residenci se zadaným názvem
- /res remove [název_residence] – odstraní vaši residenci
- /res removeall – odstraní všechny vaše residence
- /res subzone <název_residence> [název_subzony] – vytvoří subresidenci ve vaší residenci. Musíte být vlastníkem residence abyste mohli vytvořit subrezónu(subzóna se označuje stejně jako obyčejná residence, jiný je akorát příkaz pro vytvoření)
Něco málo k subzónám: Pojmenovávání subzón má tento tvar název_residence.název_subzóny Například: „Olomouc“ je název zóny(residence). Olomouc má subzónu „Náměstí“. Takže výsledný tvar názvu subzóny „Náměstí“ je „Olomouc.Náměstí“ Pro odstranění subzóny, bude za potřebí abyste napsali příkaz /res remove Olomouc.Náměstí Pokud bude mít subzóna Náměstí svoji subzónu , například pojmenovanou Kašna výsledný název bude vypadat takto Olomouc.Náměstí.Kašna Pro subzóny platí stejná nastavení jako pro residence, akorát je potřeba psát kompletní název subzóny. Informativní příkazy
- /res area list [název_residence] - vypíše všechna území spadající do residence
- /res area listall [název_residence] – vypíše území a jejich souřadnice pro residenci
- /res current – show zobrazí info o residenci v níž se právě nacházíte
- /res info < název_residence > – vypíše info o vámi zvolené residenci(pokud název_residence vynecháte, příkaz funguje stejně jako /res current
- /res list – vypíše seznam residencí které vlastníte
- /res listall – vypíše seznam všech residencí
- /res limits – vypíše důležitá omezení pro tvorbu residencí
- /res sublist – vypíše seznam vašich subresidencí
- /res version – vypíše informace o pluginu
Příkazy na používání vlajek
- /res lset < název_residence > [blacklist/ignorelist] [material] – přidá/odebere materiál z residenčního blacklistu/ignorelistu
- /res lset < název_residence > info – vypíše nastavení residenčního blacklistu/ignorelistu
- /res pset < název_residence > [jméno_hráče] [vlajka] [true/false/remove] – nastaví na hráče vybranou vlajku(název residence lze vypustit, pokud v ní stojíte)
- /res set < název_residence > [flag] [true/false/remove] – nastaví na residenci vybranou vlajku. (název residence lze vypustit, pokud v ní stojíte)
Přidáváme vlajky do residence: Jakmile si vytvoříte residenci, můžete na ni aplikovat velké možství různorodých vlajek, které vám pomohou lépe ochránit vaši residenci. Pokud stojíte na území můžete v příkazu vypustit <název_residence> Vlajky pro residence Pro přidání vlajky do residence použijte tento příkaz: /res set <název residence> <vlajka> <true/false> Příklad: /res set test build false – tento příkaz zakáže stevět a bourat v residenci test všem s výjimkou jejího vlastníka. /res set test move false – tento příkaz zakáže vstup na území residence test všem s výjimkou jejího vlastníka Vlajky pro hráče Stejně to funguje pro hráče. Můžete jim přidělit vlajku jednotlivým hráčům za použití pset příkazu. Pokud stojíte na území můžete v příkazu vypustit <název_residence> /res pset <název_residence> <jméno_hráče> <vlajka> <true/false> Příklad: /res pset test Pepa build true Tenhle příkaz znamená, že ačkoliv je v residenci test zakázáno stavět (BUILD=FALSE), hráč Pepa v ní bude moci stavět protože na to má povolení. Funkční příkazy(funkce residence)
- /res default [název_residence] – vrátí vlajky v residenci na defaultní nastavení.
- /res give [název_residence] [jméno_hráče] – Darujete hráči svou residenci. Hráč musí být online k provedení této akce.
- /res message [název_residence] [enter/leave] [zpráva] – nastaví uvítací/loučící zprávu (název residence lze vypustit, pokud v ní stojíte)
- /res message [název_residence] remove [enter/leave] – odstraní uvítací/loučící zprávu
- /res mirror [zdrojová_residence] [cílová_residence] – ozrcadlí(okopíruje) nastavení z jedné residence do druhé
- /res rename - [starý_název] [nový název] přejmenuje residenci. Pro přejmenování subzón platí pravidlo, že název subresidence se musí zapsat jako název_residence.název_subzóny
- /res tp [název_residence] – teleportuje vás do vámi zadané residence
- /res tpset – nastaví teleportační bod v residence(místo kam se portnete po použití příkazu /res tp [název_residence] )
- /res unstuck – pokud se zaseknete v nějaké residenci, tak tento příkaz vás přemístí na místo mimo residenci(nebo místo kde se nezaseknete)
Příkazy na obchodování s residencemi
- /res market list – zobrazí seznam residencí, které jsou na prodej
- /res market info [název_residence] – zobrazí informace o residenci, která je na prodej.
- /res market sell [název_residence] [částka] – nabídnete residenci k prodeji za vámi zadaný obnos dolarů.
- /res market unsell [residence] – residence už nebude na prodej.
- /res market buy [název_residence] – koupíte residenci
Kupování residence: Pokud jste si vybrali residenci, kterou si chcete koupit( seznam residencí určených k prodeji /res market list), měli byste se podívat na informace o této residenci jednoduchým příkazem /res market list. Tenhle příkaz vám zobrazí kolik bude residence stát. Prodávání residence: Prodávat můžete pouze residenci, kterou vlastníte.Vše co pro to musíte udělat je použít příkaz /res market sell [název_residence] [částka]. Částka je množství dolarů, za které chcete resideci prodat. Až si někdo vaši residenci koupí, dostanete na účet částku za kterou jste ji prodali. 8.Zamykaní Beden a Dveří
- /lwc – Vypíše všechny příkazy.
- /lwc menu basic – Vypíše všechny příkazy.
- /lwc menu advanced – Vypíše všechny zkrácené příkazy.
- Pro aplikaci většiny LWC příkazů bouchněte do bedny levým tlačítkem myši; zde jsou zkrácené příkazy
- /cremove – Odstraní veškeré vaše ochrany z bedny/dveře/pece (nutno použít při použití dalších druhů ochrany).
- /cpublic – Bedna/dveře bude přístupná všem hráčům.
- /cprivate – Zamkne bednu/dveře/pece pouze na vaši postavu.
- /cprivate jmeno – zamkne bednu/dveře/pece na určitého hráče (pro více hráčů bednu zamknete tak, že napíšete více jmen oddělených mezerami).
- /cprivate g:jméno_skupiny jméno_hráče – vytvoří skupinu hráčů(skupinu o více hráčích vytvoříte tak, že jednotlivá jména oddělíte mezernou).
- /cmodify jméno – přidáte hráče do seznamu hráčů, kteří mají přístup do bedny/dveří/pece.
- /cmodify -jméno – odeberete hráči přístup do bedny/dveří/pece .
- /cmodify @jméno – hráč dostane Admin práva na vaši bednu(tzn že může přidávat hráče, skupiny do ochrany vaší bedny/dveří/pece.
- /cmodify g:název_skupiny jméno – přidáte hráče do skupiny, která má přístup do bedny/dveří/pece.
- /cmodify –g:název_skupiny – odeberete skupině právo na přístup do bedny.
- /cmodify @g:název_skupiny – skupina dostane Admin práva na vaši bednu(tzn že všichni členové skupiny mohou přidávat hráče, skupiny do ochrany vaší bedny/dveří/pece).
- /cpassword heslo – zamkne bednu/dveře/pece, která bude chráněna heslem.
- /cunlock heslo – příkaz na odemknutí bedny/dveří/pece zamčené heslem.
- /cinfo – po bouchnutí do bedny/dveří/pece vypíše informace o vaší ochraně na bedně.
- /climits – vypíše omezení na tvorbu ochrany bedny/dveří/pece.
- /lwc –o – po bouchnutí do bedny/dveří/pece vypíše jména hráčů, kteří mají přístup do vaší bedny.
- /lwc mode persist – povolí vám použít jeden příkaz vícekrát aniž byste jej museli psát znovu (naposledy napsaný příkaz na ochranu bude mít tuto vlastnosti).
- /lwc flag redstone on/off –zakáže/povolí otevírat dveře přes redstone.